Politica de retur

POLITICĂ DE RETUR - Condiții pentru returnarea produselor

Potrivit O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii ”consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14."

În acest scop consumatorul trebuie să completeze un Formular de Retur, menționând motivul returnării produsului.

  • Consumatorul poate returna produsul solicitând rambursarea sumei achitate pentru acesta, la adresa Aleea Băişoara, nr. 5, mun. Cluj - Napoca, jud. Cluj. Vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile lucrătoare de când produsul returnat a ajuns la comerciant.
  • Consumatorul poate returna produsul solicitând înlocuirea acestuia cu un alt produs sau cu o altă mărime, la adresa Aleea Băişoara, nr. 5, mun. Cluj - Napoca, jud. Cluj. Daca doriți să schimbați produsul cu o altă culoare/mărime/model, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin email la adresa contact@kwear.ro în care veți specifica foarte clar numărul comenzii, numele dvs. și produsul pe care îl doriți la schimb.
    Orice schimb de produse se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit nu mai este în stoc, vă puteți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către dvs. sau restituirea acestora de către noi. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător, cu excepția celor efectuate din culpa noastră. Clientul nu va plăti transportul în cazul în care primește un produs cu defect de fabricație sau un produs greșit, în acest caz returul fiind organizat de Kwear. În acest sens, dacă produsul comandat are vreun defect de fabricație, este necorespunzător comenzii dvs. etc, vă rugăm sa ne comunicați acest lucru la adresa contact@kwear.ro. De restul ne ocupam noi!

Expediția se face doar prin curier rapid DPD, nu primim retururi prin Poșta Romană, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat. Vă rugăm să folosiți un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură.

 La primire, produsul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar returul va fi refuzat.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (cumpărător).

Va rugăm să păstrați dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamații, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Această politică de returnare este valabilă pentru toate produsele achiziționate prin intermediul magazinului online Kwear.

Descarca Formular Retur